togiretogire kinou

asal semalam takleh online kat umah?
sebaik takde kerja2 penting yang memerlukan jaringan tesebot.

asal torent tak gerak2?
kabel dalam laut tu tak repair lagi ke? cane nak dengar lagu bebaru? ke? :-”

asal bulan ni duit cam tinggal sket dah?
bile nak dapat gaji neh? cepat sket laa..

asal dah tahun depan?
tahun lepas bejaye ke kesimpulannyeh? hm..

asal titiwangsa dah ramai orang?
totak dah jem je skang? tepakse lalu rondebot jen pahang tuh jem gak isk.

asal mgs:po (game psp) yg beli tahun lepas tak bukak2 lagi pastik?
bile nak men ntah? sume sebab ergkh.. kene ke bagitau? b-(

asal lame tak updet?
jopan same ngan atas b-(

soalan2 yg same jopan sepeti atas adelah sepeti berikut:
asal dah lame tatengok wayang?
asal da lame tak jenjalan huhahuha?
asal hari sabtu ahad dah macam wikdays je?
asal rasa nak makan nasik ayam?
asal tido lambat je?
asal aku banyak tanye nih?
asal korang baca lagi? 

oh ye, hawabot the new iPhone? *drools~~*
“kompol duit mode – switched ON! tamatamatama~”

alaa.. tapi windows vista pun dah nak kua nih isk isk~

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.